رئیس پارک علم و فناوری گلستان:

طرح صدف برای فارغ التحصیلان دانشگاه های گلستان اجرایی می شود

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: طرح توانمند سازی صدف با هدف آشنایی فارغ التحصیلان دانشگاهها با بازار کار برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ساجدخبر، مهدی غفاری، رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: طرح توانمندسازی صدف با هدف ایجاد انگیزه و توانمندسازی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برگزار می شود و به آن‌ها کمک کند تا مسیر درست شغلی خود را انتخاب و در نهایت بتوانند نقش‌آفرینی مؤثری داشته باشند.

وی افزود: طرح صدف در سه فاز اصلی خودشناسی (کمک به افراد برای شناخت تیپ شخصیتی خود و آشنایی با آزمون‌های شخصیت شناسی معتبر و نحوه استفاده و کاربرد آزمون‌ها)، مهارت‌افزایی در حوزه مهارت‌های نرم از جمله ارتباطات مؤثر و فنون مذاکره، رزومه‌نویسی و مصاحبه شغلی، آشنایی با سبک‌های شغلی و کارآفرینی، آشنایی با روند‌های بازار کار و مهارت‌های مورد نیاز شغلی در آینده و آشنایی با اکوسیستم فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

غفاری ادامه داد :یکی از برنامه‌های ویژه در نظر گرفته شده برای این طرح، کارگاه تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی و کمک به افراد برای آشنایی با مفاهیم تجاری‌سازی و همچنین نحوه تجاری کردن تحقیقات دانشگاهی است.

وی گفت : در پایان این طرح، به منتخبان کمک خواهد شد تا دوره کارآموزی و کارورزی خود را در یکی از شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری گلستان سپری کنند.

غفاری افزود : علاقه‌مندان به‌ منظور انجام فرآیند پیش‌ ثبت‌نام و شرکت در این طرح، تا روز شنبه ۶ آذر ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند به نشانی www.b۲n.ir/e۷۹۰۸۳ مراجعه نمایند.