کشف ۲۶۲ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

جانشين فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با اشراف اطلاعاتي ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان و همكاري پليس خراسان جنوبي ، یکی از سوداگران مرگ که قصد جابجایی مواد مخدر را داشت، شناسایی شد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ “فرزاد تاجره” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان و همکاری پلیس خراسان جنوبی ، یکی از سوداگران مرگ که قصد جابجایی مواد مخدر را داشت، شناسایی شد.

وی افزود: متهم که با یک دستگاه اتوبوس قصد جابه جایی مواد افیونی را داشت با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان شناسایی و خودرو وی متوقف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مورد نظر، ۲۶۲ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، هوشمندی و اقتدار را دو ویژگی اصلی پلیس دانست و خاطرنشان کرد: پلیس گلستان با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی قاطعانه با مخلان امنیت جامعه مقابله کرده و اجازه فعالیت های مجرمانه به قاچاقچیان و سوداگران مرگ را نخواهد داد.