اهدای ۵۰۰ بسته لوازم التحریر توسط نیکوکار آزادشهری به دانش آموزان نیازمند

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، ۵۰۰ بسته لوازم التحریر توسط نیکوکار آزادشهری به دانش آموزان نیازمند این شهرستان اهدا شد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، ۵۰۰ بسته لوازم التحریر توسط نیکوکار آزادشهری به دانش آموزان نیازمند این شهرستان اهدا شد.

 احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در این مراسم قدم نهادن در راه انفاق و نیکی به محرومان را از تأکیدات دین مبین اسلام و سیره پیامبر اکرم(ص) بیان کرد که رضایت خداوند متعال را در پی خواهد داشت.

  قربان علی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر هم با اشاره به اینکه خیّرنیکوکار، آقای میردار برای چهارمین سال متوالی در مهرماه با اهدای لوازم التحریر به کمک دانش آموزان بی بضاعت این شهرستان شتافت، گفت: ایشان در سال اول با اهداء ۵۰ بسته لوازم التحریر شروع به فعالیت در این امر خیر داشته و اکنون به ۵۰۰ بسته رسیده است.

  در ادامه جعفر میردار نیکوکار آزادشهری هدف از این اقدام خیرخواهانه خود را جلب رضای خدا و کمک به دانش آموزان نیازمند و جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان به دلیل تنگناهای مالی بیان کرد.

  این هدایا در مراسمی با حضور گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، مدیر آموزش و پرورش آزادشهر و روسای ادارت انجمن اولیا و مربیان، اطلاع رسانی و روابط عمومی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش گلستان جهت اهدا به دانش آموزان نیازمند به مدیران مدارس تحویل داده شد.