فراخوان سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

فراخوان بخش رقابتی وغیر رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ساجدخبر، دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر فراخوان بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به صورت باکلام و بی‌کلام در بخش‌های موسیقی (دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی، تلفیقی، پاپ، معاصر و ارکسترال ایران، کودک) و ناشر برگزیده را منتشر کرد.

در بخش رقابتی صاحبان آثار می‌توانند، آلبوم‌های صوتی دارای مجوز از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهاد‌های رسمی را  که در دربازه زمانی ۱مهرماه ۱۳۹۸ تا ۱مهرماه ۱۴۰۰ به صورت فیزیکی و یا دیجیتال منتشر شده است، از پانزدهم آبان ماه تا پایان وقت چهارشنبه دیماه ۱۴۰۰ ارسال کنند.

بر اساس اعلام فراخوان علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی fajrmusicfestival.com مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

در بخش غیر رقابتی نیز گروه‌ها و هنرمندان فعال در عرصه اجرای صحنه‌ای از اول آبان تا اول دی ماه امسال فرصت دارند بر اساس شرایط جشنواره در سایت به نشانی www.fajrmusicfestival.com ثبت نام کنند و یا به صورت حضوری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران، خیابان انقلاب ارایه کنند.

سی‌وهفتمین جشنوارۀ موسیقی فجر در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ۲۴تا۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود.