وزرای دولت سیزدهم مناطق محروم را فراموش نکنند

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس خطاب به وزیران دولت سیزدهم گفت: شما با رأی نمایندگان مناطق محروم وزیر شده‌اید، نکند که این مناطق را فراموش کنید و همه همت خود را برای کلانشهرها بگذارید.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​فارس، رضا آریان‌پور نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در نطق میان‌دستور با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در مناطق محروم خطاب به آیت‌الله رئیسی اظهار داشت:‌من به سهم خودم و مردم حوزه‌های انتخابیه‌ام از حضور شما در استان‌های محروم و بحران‌زده‌ای مانند خوزستان و سیستان و بلوچستان تشکر می‌کنم اما همین جا از شما دعوت می‌کنم به استان گلستان بیایید که بر اساس شاخص‌ها جزء ۵  استان محروم کشور است.

وی با تأکید بر اینکه وزرای دولت نیز باید به رئیس‌جمهور تأسی کنند گفت: وزرا محترم توجه داشته باشند که با رأی نمایندگان مناطق محروم وزیر شده‌اند نکند که این مناطق را فراموش کنند و تمام همت خود را برای شهرهای بزرگ و کلانشهرها بگذارند.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس در ادامه خطاب به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد:‌ این وزارتخانه در تخصیص بودجه به شهرستان‌های مختلف، در حد استان گلستان اجحاف کرده و کل بودجه‌ای که برای راه‌های روستایی این استان اختصاص داده ۳۲ میلیارد تومان بوده است؛‌در حالی که این مبلغ فقط برای یک راه استانی کفایت می‌کند.

آریان‌پور افزود: بزرگراه ده‌شهر ـ قوچان در محدوده استان گلستان ۱۰ سال است که معطل مانده و منجر به بروز حادثه برای مسافران مشهد مقدس می‌شود که از این محدوده عبور می‌کنند.

وی در پایان خواستار تکمیل بهره‌برداری از فرودگاه کلاله شد و گفت:‌برای این فرودگاه میلیاردها تومان هزینه شده و تمام امکانات ناوبری را دارد اما فقط به خاطر جایگاه سوخت معطل مانده است که از رئیس مجلس و نایب رئیس مجلس درخواست کمک داریم تا این موضوع سریع‌تر حل شود.