برگزاری دوره کنشگری حوزه خانواده، ویژه دانشجویان

دوره کنشگری حوزه خانواده با هدف آشنایی دانشجویان با موضوعات تربیتی، مهارتی و کاربردی مرتبط با خانواده، در بستر مجازی در حال برگزاری است.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​گلستان ما؛ مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان با عنوان این مطلب همچنین گفت: کسب توانایی مطالبه گری، جریان سازی و تحلیل گری در فضای مجازی برای عموم مردم به ویژه دانشجویان را از دیگر اهداف این دورۀ مجازی برشمرد .

جواد فرامرزی تصریح کرد: این دوره با بهره گیری از اساتید کشوری و متخصص در موضوعات ازدواج، فمنسیم، زیست جنسی در غرب، طلاق، ازدواج موقت و سقط جنین در حال برگزاری است و با ارائه گواهی پایان دوره می توان از ظرفیت متربیان در مراحل تکمیلی با موضوعات مختلف حوزه خانواده استفاده کرد.

وی اذعان کرد: بنا داریم با تهیه بانک اطلاعاتی از افراد آموزش دیده و بهره مندی از افراد متخصص، هسته های مسئله محور را با رویکرد بررسی نظام مسائل حوزه خانواده و ارائه راهکار تشکیل دهیم .

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان یادآور شد: دانشگاهها و اردوهای جهادی می توانند اولین عرصه‌های فعالیت و ورود نگاه مسئله محور متربیان باشد.

فرامرزی خاطر نشان کرد؛ دوره های متعدد دیگری بر اساس نیازمندی حوزه‌های مختلف و با نگاه تخصصی در حال طراحی و پیگیری است که جهت شرکت عموم به ویژه دانشجویان از طریق رسانه های رسمی و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ دوره کنشگر حوزه خانواده، از ۱۳ شهریور ماه به مدت ۴ روز و با شرکت ۹۵ داوطلب در حال برگزاری است.