استاندار گلستان:

بودجه هزار میلیارد تومانی شهرداریها به ۲۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است

استاندار گلستان گفت: بودجه هزار میلیارد تومانی شهرداریها به 2400 میلیارد تومان رسیده که شوراها و شهرداریها باید این اعتبارات را به نحو شایسته مدیریت و هزینه کنند.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، هادی حق شناس در اولین نشست با اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای استان، اظهار کرد: انتخاب شما به عنوان عضو شورا، نتیجه اعتماد مردم و سرمایه اجتماعی عظیمی است که باید با اشراف کامل به قوانین و عمل به وظایف خود، پاسخگوی اعتماد مردم باشید.
وی افزود: انجام برخی کارها در شهرها نیاز به بودجه یا هزینه زیادی ندارد بلکه نیازمند تدبیر و برنامه ریزی درست است.
وی اظهار کرد: تاندار گفت: فلسفه تشکیل این جلسه در دوهفته ابتدای آغاز به کار رسمی شوراها، یادآوری وظایف و تأکید بر آشنایی اعضا بر اشرافیت کامل به قوانین و مقررات است.
استاندار افزود: یکی از انتظارات به حق مردم از شوراها، انتخاب فردی ذیصلاح به عنوان شهردار است تا بتواند خواسته های آنان را برآورده کند.
حق شناس گفت: بودجه هزار میلیارد تومانی شهرداریها به ۲۴۰۰ میلیارد تومان رسیده که شوراها و شهرداریها باید این اعتبارات را به نحو شایسته مدیریت و هزینه کنند.
به گفته استاندار، هماهنگی اعضای شورا با سایر دستگاه های اجرایی و تلاش برای جلب مشارکت خیران در اجرای پروژه های شهری ضروری است.