اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی با هدف واکسیناسیون گسترده

فرمانده سپاه نینوا گفت:مرحله دوم طرح شهید سلیمانی را با هدف واکسیناسیون گسترده اجرا می کنیم.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری ساجدخبر، سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در جلسه قرارگاه خدمت رسانی و محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با هدف یکپارچگی و اتحاد دستگاه‌ها در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی شکل می‌گیرد .

وی گفت:اگر در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی همه مردم و دستگاه‌های کشور علیه دشمن بعثی بسیج شدند امروز هم باید برای مقابله با این ویروس کرونا متحد و یکپارچه عمل کنیم تا اینگونه آسیب نبینیم.

سردار ملک شاهکوهی ادامه داد:با دستور فرمانده معظم کل قوا و ابلاغ فرمانده کل سپاه، مرحله دوم طرح شهید سلیمانی را با هدف واکسیناسیون گسترده، نظارت حداکثری بر رعایت شیوه نامه ها و کمک‌های مومنانه را با مشارکت همه دستگاه‌ها انجام خواهیم داد.

وی گفت:ما این قرارگاه را شکل دادیم تا همه با هم حرکت کنیم و پیش برویم، به عنوان مثال ، اگر موعد رزمایش کمک مومنانه شد، همه دستگاه‌ها با هماهنگی درست بسته‌های کمک معیشتی را به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا به صورت کریمانه تحویل دهند.

فرمانده سپاه نینوا گفت: همه اقدامات را زیر نظر این قرارگاه تا سطح روستا‌ها به صورت محله محور برنامه ریزی می کنیم و همه امکانات و مکان‌های سپاه در خدمت مردم است تا به مرکز واکسیناسیون تبدیل شود.