تشکیل شورای پدافند زیستی محله محور/بیماریابی و نظارت رعایت پروتکل های بهداشتی

فرمانده سپاه شهرستان گالیکش: در روستاها جلسات قرارگاه پدافند زیستی می بایست برگزار و نسبت به شناسایی افراد بیمار و کمک در خصوص خرید اقلام ضروری و تهیه و توزیع غذای گرم و مناسب برای بیماران کرونایی انجام شود

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ کوهستانی فرمانده سپاه شهرستان گالیکش در جلسه قرارگاه پدافند زیستی این شهرستان اظهار داشت:اعمال محدودیت ها در تفرجگاه های شهرستان و کنترل معابر عبور و مرور در بازه زمانی تعیین شده توسط بسیجیان عملیاتی شده است.

وی گفت: در روستاها جلسات قرارگاه پدافند زیستی می بایست برگزار و نسبت به شناسایی افراد بیمار و کمک در خصوص خرید اقلام ضروری و تهیه و توزیع غذای گرم و مناسب برای بیماران کرونایی انجام شود.

سرهنگ کوهستانی بیان کرد: قرارگاه پدافند زیستی در ناحیه، حوزه و پایگاه های مقاومت نسبت به شناسایی بسیجیان توانمند جهت شرکت در طرح واکسیناسیون در روستاها و همکاری با شبکه بهداشت اقدام نمایند.

وی در ادامه افزود: با همکاری بسیج سازندگی ناحیه و پایگاه های بسیج طبخ سوپ و غذای گرم برای بیماران کرونایی در سطح شهر و روستا هر روز آماده و بین بیماران توزیع می شود.

کوهستانی تاکید کرد: اطلاع رسانی در خصوص شیوع بیماری کرونا و وخامت اوضاع از طریق مساجد و تریبون های سیار توسط پایگاه های مقاومت بسیج بصورت روزانه انجام می شود و با کمک بسیج و بسیجیان به نیروی انتظامی جهت برگزاری ایست و بازرسی توسط پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان گالیکش در پایان عنوان کرد: بیماریابی در محله ها به شکل مطلوب انجام  و با کمک مسئولین شهر و روستا، مساجد و امام جماعت و پایگاه های بسیج نسبت به قطع زنجیره کرونا اقدام موثر صورت گیرد.