واکسیناسیون ایثارگران گرگانی در مقابل ویروس کرونا

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرگان از اطلاع‌‌رسانی واکسیناسیون به ایثارگران این شهرستان در برابر ویروس منحوس کرونا خبر داد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​ایثار واحد گلستان،علی رضائی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی و ارتقاء سطح سلامت ایثارگران گرگانی به ۲۰۰۰ نفر از واجدین شرایط دریافت واکسن کرونا، اطلاع‌رسانی شد که تا الان ۱۴۳۰ نفر واکسینه شدند.
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان گرگان در خصوص مشمولان دریافت واکسن کویید-۱۹ ادامه داد: واجدین شرایط دریافت واکسن کرونا تمامی جانبازان ۲۵ درصد به بالا، بدون در نظر گرفتن شرط سنی است.
رضائی با اشاره به نحوه‌ی واکسیناسیون افزود: مشمولان  می‌توانند برای مرحله دوم واکسیناسیون با در دست داشتن کارت ملی و کارت ایثارگری به مراکز خدمات جامع سلامت در سطح شهرستان گرکان مراجعه کنند.
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان گرگان افزود: فعالیت‌ها و اقدامات مختلفی در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا نیز در این شهرستان انجام شده است که آموزش مجازی، توزیع تراکت و توزیع پک‌های بهداشتی از اهم این موارد است.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم شهرستان گرگان،پرونده  ۱۲۵۰ شهید، ۴۶۱۷ جانباز و ۲۹۸ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.