رانندگان متخلف گلستان در محدودیت کرونا ۳۰ میلیارد ریال جریمه شدند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) فرماندهی انتظامی گلستان گفت که از ابتدای امسال تاکنون حدود سه هزار خودرو که بدون توجه به محدودیت و ممنوعیت‌های اعلام شده در شهرهای با وضعیت قرمز شیوع کرونا تردد کرده بودند در مجموع سه هزار میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​معاونت اجتماعی نیروی انتظامی گلستان، عباس مهاجربسطامی اظهار داشت: همچنین در پنج ماه گذشته ۶۵ هزار خودرو در این استان به علت رعایت نکردن محدودیت‌های و ممنوعیت‌های تردد شبانه و هزار خودرو نیز در همین بازه زمانی در شهرهای نارنجی به علت رعایت نکردن محدودیت‌های ترددی، مشمول اعمال قانون شدند.

وی افزود: از هفته گذشته و با آغاز طرح ممنوعیت تردد و ورود مسافر در سراسر کشور، تردد در جاده‌های گلستان ۴۰ درصد کمتر شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گلستان ادامه داد: تا پنج شهریور که طرح ممنوعیت تردد و ورود مسافر در کشور پابرجاست، در مبادی اصلی و فرعی ورودی استان (پلیس راه نوکنده در غرب استان، تنگراه در شرق استان، توسکستان و خوش‌ییلاق به همراه النگ رامیان در جنوب گلستان و اسلام‌آباد مراوه‌تپه) ضمن جلوگیری از ورود خودرو با پلاک‌های غیربومی از خروج خودرو با پلاک‌های بومی نیز به عنوان مسافر جلوگیری شده و ضمن جریمه تردد، از محل توقف به استان مبداء برگشت داده می شوند.

وی تاکید کرد: طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ هر شب تا ساعت سه صبح روز بعد در همه شهرها بدون توجه به مساله رنگ‌بندی همچنان ادامه خواهد داشت و با خودروهای متخلف برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: طرح منع تردد تا جمعه هفته جاری، شامل منع ورود به همه تفرجگاه‌ها و مراکز جنگلی و گردشگری استان خواهد بود و ورودی این مسیرها همچنان ادامه دارد.