ترکیب کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان مشخص شدر

سرپرست شهرداری گرگان در رابطه با ترکیب کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ساجد خبر، مجید سعیدی سرپرست شهرداری گرگان گفت: برای تقویت بهتر تیم بسکتبال شهرداری گرگان و ادامه روند موفقیت آمیز این تیم در فصل آینده لیگ برتر و حضور مقتدرانه در جام باشگاه‌های آسیا، علاوه بر تثبیت حضور سرمربی، ترکیب جدید کادر فنی این تیم مشخص شد.

او افزود: با برگزاری جلسات متعدد با پیشکسوتان و بزرگان این رشته و مجموعه مدیریت تیم متشکل از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری، هادی ایزدپناه به عنوان سرپرست و حمیدرضا کلاسنگیانی به عنوان مدیرفنی جدید تیم انتخاب شدند.

ایزدپناه در فصل ۹۸ – ۹۷ لیگ برتر بسکتبال سرپرست و کلاسنگیانی در همین فصل سرمربی تیم شهرداری گرگان بود.

به گفته او، مهران حاتمی که پیش از این برای فصل جدید به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده بود، در همین مسئولیت به کار خود ادامه خواهد داد.

سعیدی یادآور شد: همچنین صالح مخدومی و هادی دهقان کمک مربی و مربی تیم شهرداری گرگان در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال کشور هستند.

او گفت: علاوه بر جذب ۹ بازیکن که قرارداد آن‌ها چندی قبل به امضا رسید، شهرداری گرگان چند بازیکن دیگر نیز به خدمت خواهد گرفت که مذاکره با آن‌ها آغاز شده است.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با هدایت مهران شاهین‌طبع به مقام قهرمانی رسیده بود.

منبع: ایرنا