اندیشه و اراده آزادگان هیچگاه در بند و اسارت دشمنان نیفتاد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​دفاع‌پرس از گرگان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بیست و ششم مرداد ۱۳۶۹ سالروز بازگشت نخستین گروه کاروان دلاوران دربند به میهن اسلامی است و این روز برگی زرینی در انقلاب شکوهمند اسلامی ماست.

سی و یک سال پیش در همین روزها ایران به استقبال پرستوهای مهاجری برخواست که سال‌های سخت دوری از وطن و خانواده را در اسارتگاه های صدامیان با ایمان، استقامت و توکل بر خدا پشت سر گذاشته بودند، آنانی که جسمشان به بند کشیده شد، اما هیچ گاه روح، اندیشه و اراده بلند و راسخشان در بند اجانب و اسارت دشمنان نیفتاد.

آزادگان مصداق و نماد بارز و عینی ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر ظلم و زیاده خواهی دشمنان هستند و این ایستادگی و مقاومت، نه تنها موجب تضعیف روحیه دشمن شد بلکه ملت ایران را عزتمند و سربلند کرد و قدرت های جهانی متوجه شدند در صورت مواجهه با ملت ایران با حریفی سخت و مقاوم مواجه هستند.

امروز کشور عزیزمان به برکت ایستادگی ها و از خودگذشتگی های جوانان وطن در طول هشت سال دفاع مقدس به اوج خودباوری و اتکای به درون در همه ابعاد شکوفایی و پیشرفت دست یافته است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان، سالروز این خاطره بزرگ را به تمامی آزادگان معزز و خانواده شریف آنان و به خصوص آزادگان استان گلستان، تبریک و تهنیت عرض می نماید و سلامت و توفیق همه آزادگان و ایثارگران عزیز را در راستای خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سربازی رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزد منان خواستار است.