رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان گلستان:

انتظار مردم برخورد جدی دستگاه قضا با مدیران متخلف است

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان گلستان گفت: انتظاری که امروز مردم از ریاست جدید دستگاه قضا دارند، این است که با مدیران متخلف دولت فعلی، با جدیت و بدون اغماض برخورد کند.

به گزارش ساجد خبر، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید علی طاهری در همایش تقدیر از فعالان ستاد انتخاباتی آیت ا..رئیسی در شهرستان کردکوی ، اظهار کرد: چنانچه ریاست دستگاه قضائی مستنداتی از تخلف مدیران در دولت فعلی در دست دارد، انتظار می رود که بر اساس آن ها نه فقط با این مدیران برخورد شود که تا زمان رسیدگی کامل به تخلفاتشان، ممنوع الخروج شوند.
وی افزود: دولت فعلی با آنکه تخلفات مدیران را در بدنه دولت دیده بود اما هیچ واکنشی نشان نداد و از آنها نیز حمایت کرد.
دکتر طاهری ادامه داد: وقتی رئیس دولت از فساد و تخلف دختر وزیر، برادر وزیر و امثالهم چشم پوشی می کند، دیگر تمی توان انتظار سلامت در بدنه این دولت و کاهش فساد را داشت.
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان گلستان با بیان اینکه برخی با پنهان کاری تخلفات، سعی در دلسرد کردن مردم نسبت به نظام و انتخابات داشتند، اظهار کرد: این افراد از داخل گرفته تا شبکه های خارجی نه فقط در زمان انتخابات که بعد از آن هم مدام در پی دلسرد کردن مردم نسبت به رهبری و برنامه های آیت ا..رئیسی هستند.
دکتر طاهری گفت: دستگاه های امنیتی باید این شبکه و شایعه پراکن ها را رصد کنند تا در انتهای دولت فعلی این افراد موفق نشوند به نظام و مردم ضربه بزنند.
وی در رابطه با مشارکت ۵۵ درصدی مردم در انتخابات هم بیان کرد: این میزان مشارکت حتی در کشورهای دموکراتیک هم مشارکتی خوبی محسوب می شود و با آنکه در زمان تبلیغات انتخاباتی و در روز رای گیری با کمبود صندوق های سیار، تعرفه، عقب افتادن ساعت رای گیری در کنار ویروس کرونا، در نظر داشتند مردم را برای حضور در انتخابات دلسرد کنند، اما باز هم دیدیم که آن دسته از مردم که به دنبال رئیس دولتی سالم و مردمی بودند ، انتخاب اصلحی کردند.
دکتر طاهری ادامه داد: با آنکه ۸ سال یک روحانی دولت را اداره و مردم را خسته کرد ، دشمنان نظام امید داشتند که مردم دیگر یک روحانی را منتخب خود قرار ندهند و برخلاف نقشه های آنان، مردم با انتخاب آیت ا..رئیسی خط بطلانی بر برنامه های آنان کشیدند.
وی افزود: ما انتظار داریم اگر دولت، دولت اسلامی است در آن هیچ تخلفی صورت نگیرد ، اگر چه منکر این نیستیم که ممکن است از سوی برخی تخلفی انجام نشود اما مساله این است که رئیس دولت به جای حمایت، برخورد جدی با فرد متخلف داشته باشد.
دکتر طاهری با بیان اینکه آیت ا..رئیسی به عنوان منتخب مردم کار سختی در پیش دارند، گفت: وقتی رهبری بعد از اعلام نتایج نوید می دهند به آینده ، مبالغه نیست و هر رئیس دولتی که با منویات رهبری در جهت توسعه و رفع مشکلات مردم گام بردارد ، بی شک موفق و دولتی ضد فساد است.
وی افزود: امروز آیت ا..رئیسی نه فقط به مدیران سالم و توانمند که به مردم در هر مسئولیتی که قرار دارند، در عرصه اداره کشور نیاز دارد و چنانچه کمک نکنیم این دولت نمی تواند به تنهایی در پیشبرد اهدافش موفق عمل کند.