تداوم راه شهدا حفظ و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: تداوم راه شهدا حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توسعه این فرهنگ سترگ در جامعه علی الخصوص در میان جوانان است.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از ​ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری به همراه مدیرکل سازمان بازرسی استان در دیدار با خانواده شهید گرانقدر «ابراهیم کریمی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای امام(ره) گفت: ثبات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون ایثارگری و شهادت‌طلبی کسانی است که با بهره‌گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت درراه مکتب و میهن خود ایثار کرده و به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده‌اند.
وی ادامه داد: شهید کریمی برای مبارزه با فساد از کسی هراس نداشت و مصمم گام برداشت و در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل آمد .
هاشمیان از شکیبایی خانواده شهید هم قدردانی کرد و گفت: اجر خانواده شهدا کمتر از خود شهدا نیست و ما وظیفه داریم با سرکشی از خانواده شهدا به آنان ادای احترام کنیم.
وی با اشاره به نقش‌آفرینی مردم و خانواده‌های شهدا در انقلاب اسلامی ادامه داد: به لطف خداوند در این کشور ما هر آنچه خیروبرکت، امنیت آرامش داریم به برکت خون شهدا است و شهدا با قطره‌قطره خون خود برای دفاع از اسلام و کشور جنگیدند.
شهید ابراهیم کریمی در تاریخ ۲ مهر ماه ۱۳۵۰ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۷ خرداد ماه ۱۳۸۷ در سیستان و بلوچستان بر اثر عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل گشت.