فرمانده انتظامي رامیان خبر داد :

غرق شدن ۲ نوجوان در رودخانه

فرمانده انتظامي رامیان از غرق شدن 2 نوجوان 13 و 14 ساله در رودخانه اي در محدوده جنگل شيرآباد خان ببين در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر،  سرهنگ ابوالفضل وزیری در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد فقدانی ۲ پسر بچه در جنگل شیرآباد، بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به جهت بررسی بیشتر به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل، خانمی مراجعه و اعلام داشته بردارانم در حال شنا کردن در داخل آب بودند که ناگهان بعد از چند دقیقه متوجه شدم که ناپدید شده اند.

فرمانده انتظامی رامیان افزود: با حضور عوامل هلال احمر و جستجوی قسمتهای مختلف جنگل، سرانجام جسد هر۲ نوجوان در داخل آب پیدا شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: برابر اعلام نیروهای امدادی هر۲ نوجوان به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا دچار غرق شدگی شده و فوت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی رامیان با اشاره به اینکه جسد متوفیان تحویل پزشک قانونی شد، خاطر نشان کرد: هر سال با شروع فصل گرما افراد زیادی برای پر کردن اوقات فراغت خود به حاشیه رودخانه‌ها و استخرها سفر می‌کنند و به دلیل توجه نکردن به تابلوهای هشدار دهنده غرق می‌شوند لذا به شهروندان توصیه می‌شود از آب تنی در این مکان‌ها جدا خودداری کنند تا شاهد حوادث اینچنینی نباشیم.