تجلیل از کارکنان نمونه سازمان قضایی گلستان + تصاویر

طي مراسمي به مناسبت هفته قوه قضائيه از رضا صمدی، بازپرس شعبه اول و امیر اسپاردی مدیر دفتر شعبه اول دادگاه نظامی یک به عنوان قاضي و کارمند نمونه سازمان قضايي نيروهاي مسلح گلستان تجلیل شد.

به گزارش ساجد خبر، رئیس سازمان قضایی استان در این مراسم گفت: برغم پیشرفت در تکنولوژی و استفاده از امکانات کامپیوتری، نیروی انسانی همچنان به عنوان مهمترین عامل موفقیت سازمان ها محسوب می شود.

دکتر غلام الواری افزود: لازمه افزایش بهره وری سازمان بکارگیری کارکنان منظم، با استعداد و پرتلاش است که مدیران موظف به حفظ انگیزه این کارکنان هستند.

این مقام قضایی تاکید کرد: یکی از راه های مهم ایجاد انگیزه، ارج نهادن به زحمات کارکنان با تقویت سیستم پاداش است.

وی اظهار داشت: تشویق کارکنان پرتلاش و دلسوز در کارایی دیگر کارکنان نیز موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه مهم ترین سرمایه سازمان، نیروی انسانی است، تاکید کرد: مدیران باید استعداد کارکنان را شناسایی کرده و در جهت توانمندی آن حرکت کنند.

الواری تصریح کرد: مشورت با کارکنان و استفاده از خرد جمعی باعث توانمندی کارکنان شده و پشتوانه ای قوی برای دست یابی به اهداف سازمانی محسوب می شود.

به گفته وی موفقیت یا عدم موفقیت یک سازمان بسته به عملکرد کارکنان آن، کاملاً متفاوت است.

الواری با بیان اینکه قضات و کارکنان پاکدست و پر تلاش زیادی در سازمان قضایی داریم، تصریح گفت: رعایت اخلاق مداری برای ایجاد یک فضای اداری سالم و موفق به سود همه کارکنان خواهد بود.

این مقام قضایی تاکید کرد: کارکنان با اخلاق و صبور در تصمیمات مدیریتی قابلیت انعطاف پذیری بیشتری داشته و خود را با شرایط مختلف سازمانی وفق می دهند.

وی افزود: اخلاق مداری باعث بهبود روابط کارکنان بایکدیگر و مراجعین خواهد شد.

الواری تکریم ارباب رجوع را بسیار ضروری دانست و گفت: گوش دادن به صحبت ها و پاسخگویی دقیق و سریع به در خواست مراجعین بر هر کار دیگری در سازمان اولویت دارد.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: پاسخ سنجیده همراه با احترام و ارزش قائل شدن برای وقت مردم، رضایت آنان را در پی خواهد داشت.

وی بیان داشت: در مقابل، پاسخ عجولانه به مراجعین به منزله سستی و کاهلی در کار بوده و وجهه سازمان را خدشه‌دار می‌کند.

الواری تصریح کرد: کارکنان باید در هر شرایطی نسبت به مراجعین، رفتار مناسبی داشته باشند.

به عقیده وی بی توجهی به مشکلات کارکنان توسط مدیران در رفتار و برخورد آنها با مراجعین، اثرات منفی خواهد داشت.