مدیر مدرسه علوم دینی عرفانی آق قلا:

با حضور حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهیم زد

آخوند رهبر گفت: با حضور حداکثری در انتخابات اتحاد و انسجام عملی خود را به جهانیان نشان داده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهیم زد.

به گزارش ساجد خبر، آخوند عبدالرزاق رهبر با اشاره به حضور پرشور در انتخابات به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: توصیه دین مبین اسلام و قرآن کریم نیز بر همین اساس است و باید با حضور چشمگیر در انتخابات به دنیا ثابت کنیم که زیر پرچم اسلام، قرآن و لا اله الا الله زندگی میک نیم و با وحدت و همدلی خود و با دور کردن قومیت و تعصب برای اعتلا و عزت کشورمان و تقویت تقوا تلاش می کنیم.

مدیر مدرسه علوم دینی عرفانی آق قلا با تاکید براینکه، همه مردم مومن و انقلابی منطقه چه تشیع و چه تسنن و همه قومیت ها باید همه با وحدت و همدلی خود در انتخابات شرکت کنیم، افزود: با حضور حداکثری در انتخابات باید شان و منزلت مقام معظم رهبری و اولی الامر خود را به دنیا نشان بدهیم و ثابت کنیم ملت بزرگ ایران مطیع مقام معظم رهبری، مطیع اولی الامر و مطیع قرآن کریم است.

امام جمعه آق قلا با ذکر این مطلب که در روز رای گیری هیچ کس در خانه نماند و در انتخابات شرکت کند، گفت: انشاالله با حضور حداکثری در انتخابات اتحاد و انسجام عملی خود را به جهانیان نشان داده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهیم زد.

آخوند رهبر با بیان اینکه باید پرچمدار شرکت در انتخابات باشیم، تصریح کرد: باید وحدت و همدلی ما الگوی دنیا شود و در انتخاب باید پیام ها و نکته های ظریف مقام معظم رهبری را گوش فرا دهیم تا شحص اصلح را انتخاب کنیم.