طی نامه ای اعلام شد :

اعلام حمایت ستاد مردمی صلح استان گلستان از آیت الله رئیسی

جمعی از فعالین سیاسی، حقوقی و فرهنگی استان گلستان طی نامه ای به دبیرکل ستاد مردمی صلح ضمن حمایت از اعلام کاندیداتوری آیت الله رئیسی اعلام آمادگی خود را جهت تشکیل و فعالیت در ستاد اعلام داشتند.

به گزارش ساجد خبر، ستاد مردمی صلح استان گلستان طی نامه ای از آیت اله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری حمایت کرد.

در این نامه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
نامه جمعی از جوانان استان گلستان

جناب آقای علی روحانی
دبیر محترم ستاد مردمی صلح استان گلستان

سلام علیکم

مطابق با بیانات مقام معظم رهبری عرصه انتخابات امری بزرگ و فرصتی ویژه است که نباید از دست رود، چرا که معاندین و مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی خواهند از این فرصت استفاده شود و چشم به این دارند که مشارکت حداکثری ملت صورت نگیرد.

لذا در این راستا ستاد مردمی صلح شعبه گلستان اعلام موجودیت می کند :

خوشبختانه با عنایت به استقبال و ثبت نام نامزدهای انتخاباتی از طیف های گسترده و احزاب مختلف سیاسی، فارغ از هرگونه اختلاف سلیقه، اتفاق با شکوهی در کارنامه مردم سالاری جمهوری اسلامی رقم خورد و بار دیگر پویایی نظام جلوه ای تازه به دشمنان نشان داد. این پوشش حداکثری قطعا با شور و نشاط سیاسی و مشارکت حداکثری امت اسلام زیباتر خواهد شد و دست رد به سینه طمعکارانه دشمنان کشور خواهد زد.

پس از این مرحله انتخاب کاندیدای اصلح، دلسوز، کاردان و انقلابی بهترین حرکت برای مدیریت و حل مشکلات کشور است. که خوشبختانه جناب آیت الله رئیسی با کارنامه درخشانی که در عرصه اجرایی، علمی و مدیریت کالن دارند، و بنا به درخواستهای مردمی فراوانی که از طریق شوراهای ائتلاف استانها و شهرستانها از ایشان برای حضور در انتخابات دعوت به عمل آمده بود، ثبت نام کردند.

 امید است که با تدبیر و مدیریت اسلامی_ایرانی دولت سیزدهم، بهبود و رفع وضعیت نامساعد اقتصادی و معیشت ملت شریف ایران، ناکارآمدی و وادادگی های دیپلماتیک دولت گذشته و رفع تحریم های ظالمانه و نابودی منشاء مفاسد اقتصادی صورت گیرد.

اکنون وظیفه ماست با نهایت تالش از ایشان حمایت و پشتیبانی کرده تا انشاءالله میدان گسترده تری برای تحقق ارزشهای انقلاب اسلامی و به ویژه گسترش عدالت و آزادی خواهی و رفع مشکلات مردم گشوده شود و فرصت خدمت در اختیار خدمتگزاری شایسته قرار گیرد.

جمعی از فعالین سیاسی، حقوقی و فرهنگی استان گلستان طی نامه ای به دبیرکل ستاد مردمی صلح محمدواحدی ضمن حمایت از اعلام کاندیداتوری آیت الله سیدابراهیم رئیسی اعلام آمادگی خود را جهت تشکیل و فعالیت در ستاد مردمی صلح در استان اعلام داشتند و از همه علاقه مندان، جوانان و بانوان، دانشگاهیان، فرهنگیان، فعالان حوزه حقوق بشر و کسبه شریف بازار و عموم جامعه، برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت به عمل می آورد.

شایان ذکر است که فعالیت های ستاد صلح استان گلستان آیت الله رئیسی، مطابق با تقویم انتخابات کشور آغاز می گردد.