فرمانده سپاه گلستان:

حضور در انتخابات توطئه های دشمن را نقش بر آب می کند

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: حضور در انتخابات نقشه دشمن را نقش بر آب می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساجد خبر، سردار ملک شاهکویی بعدازظهر چهارشنبه در یادواره شهدا بسیج ادارات، کارگری و اصناف شهرستان گمیشان اظهارکرد: شکست اسرائیل نشان‌دهنده افول استکبار و استعمار آمریکا در منطقه است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: با حضور ایران زمینه خروج آمریکا از افغانستان هم فراهم شده و همین اتفاق در عراق هم رخ داد و آمریکا و ناتو و کشورهای غربی که به بهانه های مختلف در این کشور حضور داشتند به اهداف خود نرسیدند.

وی بیان کرد: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و با تصمیم گیری مجلس عراق، مقرر شد آمریکایی‌ها از این کشور اخراج شوند.

ملک شاهکوهی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: انتخابات ۲۸ خرداد را می توان یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین انتخابات ریاست جمهوری از ابتدا تاکنون ارزیابی کرد.

فرمانده انتظامی سپاه نینوای گلستان گفت: انتخابات ۱۴۰۰ در شرایطی برگزار می‌شود که از یک سو نشانه های افول قدرت شیطان بزرگ آمریکا جهانخوار بیش از پیش آشکار شده و از سوی دیگر مردم ما به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌های خارجی و سوء مدیریت های داخلی به شدت از وضع موجود ناراضی و گله‌مند هستند.

وی ادامه داد: این شرایط سخت و دشوار یک انتخاب پرشور با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از سوی مردم تنها راه علاج دردهای مزمن و مشکلات پیچیده کشور است.

ملک شاهکوهی بیان کرد: دشمن و رسانه های غربی همواره به دنبال ایجاد خلل در امر انتخابات بوده و تلاش می کنند با ایجاد نارضایتی در بین مردم به هدف خود برسند لذا حضور حداکثری و پرشور در صحنه انتخابات تمام اهداف دشمن را نقش بر آب می کند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان اظهارکرد: ما با هر رأی خود موشکی به سمت دشمن رها کرده و امنیت خود را تضمین می کنیم و با حفظ انسجام و وحدت ملی می توانیم توطئه های دشمن را نقش بر آب کنیم.