مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

گلستان برای انقلاب کم نگذاشته است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: استان گلستان برای امام حسین (ع) و انقلاب و در دفاع از ولایت کم نگذاشته و چهار هزار شهید تقدیم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساجد خبر،  حجت الاسلام نورالله ولی نژاد شامگاه یکشنبه در جلسه شورای عالی ستایشگری استان اظهارکرد: اهل بیت پیامبر (ص) و خاندان امام حسین (ع)، خاندان بسیار ارزشمند و مقدس هستند و حفظ آبروی این خاندان بر عهده جامعه ستایشگران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه هزار و ۶۰۰ هیئت مذهبی در استان داریم، تاکید کرد: با کمک هیئات و مداحان بسیاری از خرافات و پیرایه ها حذف و یا کاهش یافت و میزان شعرخوانی افزایش پیدا کرد و حذف خرافات چشمگیر بود.

وی ادامه داد: هیئتی ها، مداحان و بسیجی ها وقتی دیدند به پرچم و خیمه امام حسین (ع) در تهران حمله شد، با گوش فرا دادن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به میدان آمدند و راهپیمایی باشکوه ۹ دی سال ۸۸ را شکل دادند که این نشانه هوشیاری و درک درست از زمان و انقلاب اسلامی بود.

ولی نژاد گفت: از ظرفیت مداحان پیشکسوت در شورای عالی ستایشگری به عنوان یک ثروت، پشتوانه فکری و مشاور در سیاست های کلان و تصمیم گیری استفاده می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: شورای ستایشگری به عنوان اتاق اندیشه ورز در کنار کانون مداحان به حذف خرافه و پیرایه ها و برجسته کردن مناسبت های مذهبی و انقلابی خواهند پرداخت.

وی با بیان این مطلب که حفظ آبرو و عزت مردم، یک تکلیف شرعی است، افزود: مردم با ساخت فاطمیه، حسینیه و مسجد به عزاداری پرداختند و اطعام دادند و برای انقلاب و نظام تلاش کردند.

ولی نژاد با اشاره به اینکه گلستان در کاروان های پیاده روی مشهد، کربلا و قم خوشنام بوده و خوش درخشیده است، یادآور شد: از پایگاه فرهنگی و مذهبی، خیمه و گردهمایی مسئولان هیئات مذهبی این استان در مشهد به نیکی یاد می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: استان گلستان برای امام حسین (ع) و انقلاب و در دفاع از ولایت کم نگذاشت و دارای چهار هزار شهید است.