مدیر کمیته امداد کردکوی خبر داد:

وجود ۱۱۴ یتیم در شهرستان کردکوی

مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان کردکوی گفت: در شهرستان کردکوی ۱۱۴ یتیم داریم که سرانه ایتام ما ۲۰۰ هزار تومان است و باید تلاش کنیم بتوانیم حمایت از ایتام را به سرانه کشوری برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساجد خبر، عباس صادقی جزی اظهار کرد: کمیته امداد با پویش ایران مهربان و ایران همدل برنامه های خود را در ماه مبارک رمضان پیگیری می کند.

وی ادامه داد: در سطح استان گلستان ۱۹ هزار یتیم و ۱۲ هزار فرزند محسنین تحت پوشش کمیته امداد است و به تناسب این جمعیت در شهرستان کردکوی ۱۱۴ یتیم و ۲۳۴ فرزند محسنین تحت پوشش کمیته امداد شهرستان قرار دارد.

صادقی یادآور شد: تفاهم نامه ای با سپاه و بسیج منعقد کردیم که همراه و همدوش ما برای جذب حمایت های و ایتام فعالیت کنند و در شب های لیالی قدر این انگیزه بین مردم بیش از گذشته به چشم می خورد که از مستمندان و ایتام حمایت کنند.

وی ابراز داشت: سرانه ایتام در سطح کشور ۵۵۲ هزار تومان است و در سطح استان گلستان این عدد ۲۱۹ هزار تومان برآورده شده و باید تلاش بیشتری در این زمینه اتفاق بیفتد.

مدیر کمیته امداد کردکوی  متذکر شد: در شهرستان کردکوی ۱۱۴ یتیم داریم که سرانه ایتام ما ۲۰۰ هزار تومان است و باید تلاش کنیم بتوانیم حمایت از ایتام را به سرانه کشوری برسانیم.

صادقی ابراز داشت: خیران می توانند با ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ در پویش ایران مهربان و حمایت از ایتام مشارکت کنند و همچنین در این شب ها پایگاه های کمیته امداد آماده راهنمایی خیران در این امر خداپسندانه است.