درمانگاه شبانه‌روزی فرهنگیان گنبدکاووس به بهره‌برداری رسید

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: درمانگاه شبانه‌روزی گنبدکاووس با محوریت خدمت به فرهنگیان شرق گلستان با اعتبار بیش ۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ساجد خبر، به نقل از فارس از گنبدکاووس، کمال‌الدین نظرنژاد صبح امروز در مراسم افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی فرهنگیان اظهار کرد: از سال گذشته احداث و تجهیز این درمانگاه در دستور کار قرار گرفت و امروز با اعتبار بیش از ۲ میلیارد تومان از محل منابع استانی و شهرستانی این درمانگاه به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: این درمانگاه با ۸۱۰ مترمربع مساحت و ۳۲۰ مترمربع زیربنا دارای ۱۰ اتاق برای هشت پزشک متخصص و یک پزشک عمومی بوده و ارائه خدمات آن شامل قلب، داخلی، پوست، دندانپزشکی، چشم، فیزیوتراپی و غیره است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: دورترین نقطه استان گلستان روستای «قازانقایه» در شهرستان مراوه‌تپه است و با توجه به اینکه کمیسیون پزشکی فرهنگیان در مرکز استان واقع شده با همکاری اداره کل آموزش و پرورش مجوز لازم برای کمیسیون پزشکی فرهنگیان در شرق در این درمانگاه اخذ شد.

وی ادامه داد: این درمانگاه به صورت شبانه‌روزی فعالیت کرده و با توجه به اینکه با همه بیمه‌ها قرارداد لازم منعقد شده علاوه بر فرهنگیان و دانش آموزان شرق گلستان همه مردم عزیز شرق می‌توانند از خدمات این درمانگاه استفاده کنند.

* نخستین بیمارستان فرهنگیان شمال کشور در گنبدکاووس احداث شود

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان نیز در این مراسم اظهار کرد: با توجه به ظرفیت خوب شهرستان گنبدکاووس از نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی تقاضا می‌شود پیگیری‌های لازم برای اخذ مجوز و اعتبارات ملی در راستای احداث نخستین بیمارستان فرهنگیان شمال کشور در گنبدکاووس انجام شود.

احسان گوهری‌راد گفت: گنبدکاووس در ابعاد و حوزه‌های مختلف استعداد و ظرفیت‌های خوبی دارد و تلاش داریم تا نخستین بیمارستان فرهنگیان استان و شمال کشور در این شهرستان به بهره‌برداری برسد.