به مناسبت تکریم و بزرگداشت هفته مقام معلم:

حضور نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گرگان

نمایندگان مردم گرگان و آق قلا با حضور در دفتر مدیریت شهرستان و دبیرستان شاهد دختران این شهرستان، هفته بزرگداشت مقام معلم را گرامی داشتند.

به گزارش ساجد خبر،به نقل از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گرگان، نمایندگان مردم گرگان و آق قلا با حضور در دفتر مدیریت آموزش و پرورش گرگان و دبیرستان شاهد دختران این شهرستان، هفته بزرگداشت مقام معلم را گرامی داشتند.

رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در جلسه ویدئو کنفرانس مدیران مدارس به مناسبت گرامیدشت هفته مقام معلم اظهار داشت: اگر جامعه رشد یافته میخواهیم باید آموزش و پرورش را توسعه دهیم و جایگاه معلم را در جامعه ارتقاء ببخشیم؛ راه اندازی شبکه شاد یکی از افتخارات بزرگ برای آموزش و پرورش کشور میباشد و در شرایطی که ویروس کرونا موجب تعطیلی بسیاری از فعالیت ها شده است آموزش و پرورش و معلمان ما امرآ موزش دانش آموزان را به خوبی انجام میدهند و این یک اقدام ستودنی است.

 ایشان همچنین ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر و تسلیت شهادت مظلومانه حضرت علی (ع) هفته معلم رابه تمامی معلمان زحمتکش شهرستان گرگان تبریک گفت و یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی داشت.

همچنین غلامرضا منتظری با حضور در دبیرستان شاهد دخترانه و تبریک هفته معلم به کارکنان این دبیرستان گفت: رسالت معلمی، رسالتی آمیخته از ظرافت، صبر و هنرمندی انسانی هایی است که عاشقانه در راه آموزش و پرورش قدم برمیدارند.

منتظری اظهار داشت: معلمان در ایام کرونا با وجود تمام مشکلات و موانع به خوبی وظایف خود را انجام دادند و گاهی حتی بیشتر از توان خود در اجرای روند آموزشی و پرورشی قدم برداشتند که جای قدردانی دارد.