مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

شب های قدر فرصت گرانبهایی برای رسیدن به قله سعادت است

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: شب های قدر فرصت گرانبهایی برای رسیدن به قله سعادت است.

به گزارش ساجد خبر، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: از شب قدر در روایات و قرآن کریم بهتر از هزار ماه تعبیر و تفسیر شده است و بشر این امکان را دارد که یک شبه راه ۱۰۰ ساله را طی کند و بتواند بسیاری از خطاها را جبران و راه معنویت را در پیش بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: برای رسیدن به قله سعادت شب های قدر فرصت بسیار گرانبهایی در پیشروی ما است و مردم ما سعی می کنند که از شب قدر خود را محروم نکنند.

حجت الاسلام ولی نژاد یادآور شد: مردم استان گلستان در نخستین شب قدر سعی کردند که با وجود محدودیت های باران پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و برنامه ها را با حفظ دستورالعمل ها اجرا کنند و تلاش شد در بسیاری از شهرها در فضای باز برنامه ها برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: در شب بیست و یکم و شب بیست و سوم نیز قطعا مردم در برگزاری مراسم های شب های قدر پروتکل های بهداشتی را رعایت خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز داشت: مردم ما معمولا به سلامتی شهروندان و هم به معنویت و دعا و راز و نیاز توجه دارند و سعی می کنند با حفظ پروتکل های بهداشتی، ماسک و وسایل شخصی به سلامت جامعه در شب قدر اهمیت دهند و دستورالعمل ها را رعایت کنند.

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: بسیاری از مردم تلاش کردند با تهیه غذای گرم و بسته بندی مواد غذایی این مواد را به دست نیازمندان برسانند که این کار با شکوه انجام شد و همه اقشار مردم تلاش می کنند در این امر مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی گفت: از مردم و مسئولان تشکر می کنیم و امیدواریم با همراهی مسئولان بتوانیم شب های احیا را با شرایط مناسبی را برگزار کنیم و مطابق دستورالعمل های ستاد کرونا برای برگزاری مراسم دو ساعت زمان و پس از آن نیز نیم ساعت برای تردد در نظر گرفته شده است.