صلاحیت ۱۳۹ داوطلبان انتخابات شوراها در گنبدکاووس تایید شد

فرماندار ویژه گنبدکاووس از تایید صلاحیت ۱۳۹ نفر از داوطلبان انتخابات شوراها در این شهر خبر داد و گفت: از بین ۱۳۹ داوطلب ۲۷ نفر خانم و مابقی مرد هستند.

به گزارش ساجد خبر، عبدالقدیر کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حدود ۱۸۰ نفر امسال در گنبد و اینچه برون برای انتخابات شوراها ثبت نام کردند که از این بین در گنبد ۱۳۹ نفر و در اینچه برون ۱۸ نفر تایید صلاحیت شده اند.

وی با بیان اینکه انتخابات ۱۴۰۰ برای ملت ایران، یک انتخابات سرنوشت ساز است، افزود: با توجه به همزمانی انتخابات شوراهای شهر و روستا با انتخابات ریاست جمهوری باید تلاش کنیم تا آن را پرشور برگزار کنیم.

کریمی مشارکت مردم گنبد و اینچه برون را در دوره قبل ۷۴ درصد عنوان کرد و ادامه داد: پیش بینی می شود که مردم این شهرها در این دوره نیز حضوری پرشور داشته باشند.

وی اضافه کرد: تجربه نشان داده است که مردم شهرستان گنبد با درک واقع بینانه از اوضاع کشور همیشه در انتخابات مشارکت حداکثری را داشته اند.

فرماندار ویژه گنبد کاووس تاکید کرد: مردم این شهر تلاش کنند تا در این دوره با رفتن به پای صندوق های رای بتوانند اصلح ترین ها را برای اداره ی کشور انتخاب کنند.