دبیر هیات والیبال گلستان:

۱۱ والیبالیست گلستانی به اردوی تیم ملی جوانان فراخوانده شدند

دبیر هیات والیبال گلستان گفت که کادر فنی تیم ملی والیبال جوان برای برگزاری اردوی آماده‌سازی این تیم در تهران، ۱۱ ورزشکار گلستانی را به این اردو فراخواند.

 

به گزارش پایگاه خبری ساجد خبر، پرویز فرخی با اعلام این خبر اظهار کرد: امید شمالی، حسام نظری، رامین مخدومی، سلمان شیری، مبین علاقی، رضا نجف پور ، ایمان قلیچ‌راد ، مصطفی کشمیری ، متین نامی ، محمدرضا مخمی و مختار بوش، گلستانی های حاضر در این اردو هستند که در کنار دیگر نفرات دعوت شده برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی تلاش می کنند.

وی بیان کرد: تیم ملی والیبال جوانان ایران خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان آماده می‌کند که بخت تعدادی از والیبالیست های گلستانی برای اعزام به این رقابت ها به دلیل کیفیت برتر فنی و برخورداری از آمادگی بالای بدنی زیاد است.

دبیر هیات والیبال گلستان ادامه داد: بهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان ۵۰ بازیکن را طی ۲ مرحله در اردوی آماده سازی زیر نظر خواهد گرفت.

به گفته فرخی اردوی اصلی تیم ملی با ۲۲ بازیکن برگزیده پایان اردیبهشت آغاز خواهد شد تا ۱۲ نفر نهایی اعزامی به مسابقات تدارکاتی خارج از کشور و رقابت های جهانی انتخاب شوند.