رئیس اداره ورزش و جوانان گنبد کاووس خبر داد:

رد شایعه کناره‌گیری رئیس هیئت والیبال گنبدکاووس

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبد کاووس با رد شایعات کناره‌گیری رئیس هیئت والیبال گنبدکاووس، گفت: با صحبتی که با وی صورت گرفته «خلیل آزمون» با قدرت در مسند خود حضور داشته و از تیم‌های والیبال شهر نیز قاطعانه حمایت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساجد خبر، حجت‌الله یوسفی با اشاره به انتخاب سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس و آمادگی این تیم برای حضور قدرتمند در لیگ برتر، اظهار کرد: اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران باشگاه شهرداری گنبدکاووس پس از دریافت رزومه چهار نفر از مربیان بومی و بررسی برنامه‌های آنان «طاهر قره‌داشلی» را به عنوان سرمربی انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه طبیعتا برخی از پیشکسوتان، ورزشکاران و ورزش‌دوستان با توجه به نگاه و سلیقه متفاوت انتقاداتی به این موضوع وارد کردند، افزود: بدون شک این اختلاف سلیقه‌ها به معنای اختلاف میان ورزش دوستان گنبدی نیست و همه ظرفیت‌های ورزشی شهرستان با تمام قوا پشتیبان تیم شهرداری خواهند بود هرچند شایسته بود اعضای شورای شهر از نظرات پیشکسوتان و هیئت والیبال نیز بهره‌مند می‌شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس پیرامون انتقاد شدید «خلیل آزمون»، رئیس هیات والیبال، از پیشکسوتان ارزنده والیبال گنبدکاووس و پدر «سردار آزمون» ملی پوش فوتبال کشورمان نسبت به نحوه انتخاب سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس، خاطرنشان کرد: طی تماسی که با ایشان داشتم، وی با وجود انتقاد اعضای شورای شهر نسبت به رویه اشاره شده بر حمایت کامل خود از تیم‌های والیبال رده‌های سنی، بانوان و والیبال نشسته گنبدکاووس تاکید کرد.

یوسفی با انتقاد از برخی شایعات مبنی بر اختلاف و دوگانگی در میان پیشکسوتان والیبال گنبدکاووس، گفت: همه مدیران، پیشکسوتان، ورزشکاران و هواداران ورزشی در این شهرستان دوشادوش هم تنها به کسب موفقیت و افتخار برای گنبدکاووس می‌اندیشند.

وی از تلاش مدیران تیم شهرداری گنبدکاووس برای بستن یک تیم قوی، منسجم و در عین حال جوان و بومی خبر داد و گفت: تلاش ما این است که با تعیین تکلیف هر چه زودتر ترکیب بازیکنان تیم برای بدنسازی اقدام شود.