عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز گلستان:

اصناف گلستان از تمدید محدودیت ها گلایه مندند

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز گلستان گفت: بازاریان از سوی دولت هیچ خدماتی ندیدند و تمدید مهلت محدودیت های کرونایی باعث گلایه هایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری ساحد خبر، فرزاد طهماسبی  در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: گلایه های زیادی از سوی اصناف در خصوص تعطیلی بازار وجود دارد.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز گلستان ادامه داد: بسیاری از مشاغل در گروه یک وجود دارد که نیازی نیست تا ساعت ۲۲ شب فعالیت داشته باشند و می توانستیم در این خصوص تصمیم گیری شود.

طهماسبی بیان کرد: از سویی دیگر با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز کارمندان دولت در خانه می نشیند و حقوق ماهیانه خود را دریافت می کند ولی فروشگاه ها و مغازه های مردم بسته می شود و دولت حمایت کافی از آنها ندارد.

وی بیان کرد: اگر بنا است بازار تعطیل شود باید بانک ها و دستگاه های اجرایی نیز تعطیل شود، از سوی دولت هیچ خدماتی بازاریان ندیدند و تمدید مهلت محدودیت های کرونایی باعث گلایه هایی شده و باید اتاق اصناف به ۶۵ هزار فروشنده در استان پاسخ بدهد.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز گلستان با بیان اینکه در این شرایط و بسته بودن فروشگاه ها تامین اجتماعی حق بیمه خود را دریافت می کند، ابراز داشت: همانطور که اعتبارات در کشور به صورت برش استانی هزینه می شود و شرایط هر استانی متفاوت است باید در موضوع کرونا نیز اینگونه اقدام شود و تصمیمات برای محدودیت ها استانی اتخاذ شود.

طهماسبی یادآور شد: در آستانه انتخابات با آرامش بازار را نگاه داشتیم و امیدواریم که تصمیم گیری ها استان شود تا دغدغه اصناف نیز کاهش یابد.