فرماندار رامیان تاکید کرد :

پرداخت تسهیلات وتامین زیرساخت ها جهت مانع زدایی تولید

فرماندار رامیان گفت: پرداخت تسهیلات وتامین زیرساخت های اساسی جهت رفع موانع تولید عملیاتی میشود.

به گزارش ساجدخبر، به نقل از برنا گلستان؛ آزادشهر: جواد صادقلو اظهار کرد : در چندسال گذشته محور شعارهای سال توسط مقام معظم رهبری اقتصاد بوده که این نشان از اهمیت جایگاه و نقش اقتصاد در تاب آوری نظام و مردم در مواقع بحران بویژه تحریم ها دارد.

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم سیستم اقتصادی و تولیدی کشور را تقویت کنیم ، دیگر این حوزه ابزار نظام سلطه برای فشار به کشور وملت عزیزمان نخواهد شد.

وی همچنین افزود : رویکرد فرمانداری رامیان درسال جدید به تبعیت از سیاست های دولت در راستای تحقق شعار سال با استفاده از تمام ظرفیتهای شهرستانی ،استانی وملی خواهد بود و قطعا ما از آن پیروی خواهیم کرد.

صادقلو تاکید کرد :راهکارهای رفع موانع تولید، ابتدا ارتباط مستمر با تمامی تولیدکنندگان و بعد حضور در واحدهای تولیدی واطلاع از مشکلات وموانع تولید کنندگان و در نهایت تلاش برای حل آن خواهد بود .

وی گفت: تولید در شهرستان رامیان در بخش های کشاورزی ، باغداری ، دامپروری ، طیور وصنایع تبدیلی مرتبط،صنایع معدن ذغال سنگ و گردشگری تقسیم بندی می شود و ما تلاش خواهیم کرد در سال جدید برای حوزه های ذکر شده برنامه ریزی مثمری داشته باشیم تا بتوانیم هم پشتیبانی های لازم مثل پرداخت تسهیلات و تامین زیرساخت های اساسی را انجام دهیم و هم در راستای مانع زدایی از مشکلات و تنگناهای آنان مثل اختلافات با دارایی ، بیمه تامین اجتماعی ، بانکها ‌و دستگاه های خدمات رسان گام های عملی برادریم .