چاقوکشان‌ شرور در گرگان دستگیر شدند

۲ شرور سابقه‌دار گرگانی که اقدام به ضرب و جرح ۲ شهروند کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ساجد خبر، فرمانده انتظامی مرکز گلستان‌ در این خصوص گفت: گزارش یک درگیری و نزاع از طریق تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی (پلیس ۱۱۰) در این شهرستان به همکاران ما ارائه شد.

سرهنگ علی تجری اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری گرگان، پس از دریافت این گزارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به محل وقوع درگیری رسیدند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که افرادی با استفاده از سلاح سرد ( چاقو) ۲ نفر از شهروندان را به شدت مجروح کرده و از محل متواری شدند.

وی تصریح کرد: مصدومین با حضور اورژانس جهت مداوا به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند و با توجه به حساسیت موضوع، همکاران ما پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی ۲ متهم این درگیری و چاقوکشی را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی گرگان یادآور شد که همچنین‌ عاملان شرارت و راهبندان با حضور مقتدرانه پلیس در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

تجری افزود: این افراد که جزو اراذل و اوباش بودند، در بلوار شهید صیاد شیرازی گرگان با یکدیگر درگیر و اقدام به راه‌بندان کرده که موجبات نارضایتی رانندگان خودروهای عبوری را فراهم کرده و آنان نیز گزارش این حادثه را در تماس یا پلیس ۱۱۰ ارائه دادند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت حادثه و برهم خوردن نظم و امنیت در محل وقوع حادثه و ایجاد ترافیک به نسبت سنگین، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام و با سرعت عمل و آمادگی بالا و حضور مقتدرانه‌شان ۶ متهم اصلی این درگیری دستگیر و تعدادی سلاح سرد نیز از آنان کشف شد.

وی با بیان این که در این درگیری یک نفر مجروح و توسط عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد، خاطرنشان کرد: در مجموع هشت متهم این ۲ حادثه که موجبات رعب، وحشت و نارضایتی شهروندان را به وجود آورده بودند، پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

تجری تاکید کرد: همکاران ما به عنوان حافظان نظم و امنیت عمومی و اجتماعی با آمادگی کامل اجازه هیچ بی‌نظمی و اخلال در نظم و امنیت را به مختل‌کنندگان را در هیچ شرایطی نخواهند داد.