فرمانده سپاه نینوا گلستان:

سوم خرداد حماسه بی نظیر و ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: حماسه سوم خرداد، یکی از اتفاقات ماندگار و بی‌نظیر تاریخ انقلاب اسلامی و نتیجه مقاومت ملت قهرمان ایران مقابل دشمنان است.

به گزارش ساجد خبر، سردار علی ملک‌شاهکوهی امروز در صبحگاه مشترک نظامی اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر و بازگشت این پاره تن ایران به آغوش وطن، به جهانیان نشان داد این مملکت اسلامی تحت حمایت الهی قرار دارد و مقابل دشمنان شکست ناپذیر است.

وی بیان کرد: عملیات بیت‌المقدس بازتاب‌ گسترده جهانی داشت و به افکار عمومی دنیا ثابت کرد تجهیز به قدرت ایمان در زمان دفاع، می‌تواند باعث ایستادگی و مقاومت مقابل هر ابزار نظامی شود.

وی بیان کرد: مقاومت ملت ایران در حماسه هشت ساله دفاع مقدس به‌خصوص برای آزادسازی خرمشهر به نماد ایستادگی مقابل دشمن تبدیل شد که آثار آن در سرزمین‌های اسلامی قابل مشاهده است.

فرمانده سپاه گلستان ادامه داد: رودررویی حشدالشعبی در عراق، فاطمیون در افغانستان، زینبیون در پاکستانو حزب‌الله در لبنان با دشمنان از جمله آمریکا و اسرائیل، نتیجه مقاومت ملت ایران است.

سردار ملک‌شاهکوهی ادامه داد: خرمشهر با خون هزاران شهید به آغوش کشور بازگشته و همه از جمله نسل جوان باید بدانند که کیان این سرزمین به آسانی حفظ نشده و به راحتی نباید از کف برود.