استاندار گلستان:

مدیران موظفند تجهیزات لازم و مدرن را برای روابط عمومی ها فراهم کنند

استاندار گلستان گفت: مدیران موظف هستند که ابزار و تجهیزات لازم، مدرن و بروز را برای واحدها و بخش‌های روابط عمومی فراهم کنند و باور داشته باشند که این کار هزینه نیست، بلکه باعث افزایش سرمایه در همه بخش‌ها به ویژه سرمایه اجتماعی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، علی‌محمد زنگانه امروز در همایش روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان گلستان اظهار کرد: مدیران باید از جایگاه خطیر روابط عمومی‌ها حمایت کنند.

وی ضعف در انتشار و بازنشر اخبار و اطلاعات را یک آسیب جدی در استان دانست.

وی تصریح کرد: در انتشار اخبار به منظور نشاط اجتماعی و امیدآفرینی، نباید سرعت، دقت و صحت را فدای یکدیگر کرد.

زنگانه گفت: آموزش مولفه‌ای است که روابط عمومی‌ها باید به جهت توانمندسازی خود، آن را سرلوحه کار خود قرار دهند و آموزش کارگاهی بهترین روش انجام این مهم است.

استاندار گلستان گفت: با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع می‌توان همراهی افکار عمومی را برای اجرای درست سیاست‌های توسعه‌ای استان همراه کرد.

زنگانه افزود: اقدامات روابط عمومی‌ها باید بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، رشد و پیشرفت داشته باشد.

وی بیان کرد: جامعه‌ای که هدف نداشته باشد و با وحدت حرکت نکند، پیشرفت و توسعه نخواهد داشت و کارها بیشتر شعاری جلوه داده می‌شود.

استاندار خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها ضمن گسترش اسناد بخشی مرتبط با دستگاه خود در انعکاس اسناد توسعه‌ای دیگر بخش‌های استان تلاش کنند.

وی بیان کرد: باید با همدلی، اتحاد و انسجام چشم‌انداز توسعه استان را در ذهن، فکر، روح و روان آحاد مردم، مدیران، کارشناسان و سایر نیروهای دستگاه‌های مختلف را با هم محقق کنیم.