عضو هیات علمی جامعه‌المصطفی العالمیه:

شرکت طلاب ۱۳ کشور در کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری

عضو هیات علمی جامعه‌المصطفی العالمیه گفت: طلاب ۱۳ کشور در کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری شرکت دارند و نتایج بررسی‌ و ارزیابی‌های صورت گرفته در نشست‌های تخصصی در روز اختتامیه همایش اعلام و مقالات برتر معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، حجت‌الاسلام عباسعلی شاملی صبح امروز در نشست تخصصی پنجمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری در گلستان اظهار کرد: برگزاری این کنفرانس بتواند اذهان اندیشمندان، صاحب نظران و دست‌اندرکاران مسائل سیاسی جهان را متوجه رنج جامعه بشری از تبعیض های ناشی از جرائم ضدبشری دولت آمریکا کند.

وی با اشاره به مقالاتی که در این پنل مورد بررسی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: برخی از مقالات دریافتی به صورت سفارشی از سوی استادان و محققان برای کنفرانس تدوین شده اما هدف اصلی جامعهالمصطفی از برگزاری این کنفرانس بین المللی، تشویق دانشجویان دوره دکتری یا پژوهشگران المصطفی برای تمرکز علمی با رعایت استاندارها روی این موضوع مهم جهانی است.

شاملی با اشاره به توانمندی ایران در حوزه های دفاعی یادآور شد: اگر نتوانیم در سطح علمی و فرهنگی در مجامع علمی اذهان بشری را نسبت به جرایم آمریکا روشن کنیم، این رژیم به جنایات و اقدامات ضدبشری خود ادامه خواهد داد.

وی  گفت: برگزاری این همایش‌ها شجاعت و قدرت رویارویی با اقدامات جهانی در سطح علمی و بین المللی را فراهم می آورد.

عضو هیات علمی جامعه‌المصطفی العالمیه گفت: اقدامات غیرمسوولانه مستکبران و به‌خصوص آمریکا یکی از بزرگترین مشکلات روبروی جامعه بشری در سطح جهانی است که کشورها نباید نسبت به آن باید تسلیم و یا همراه باشند.