فرمانده سپاه گلستان:

خدمات انقلاب را برای مردم بازگو کنید /ضرورت حضور حداکثری در انتخابات

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت:خدمات انقلاب را باید برای مردم بازگو کنید و این کار را اول از خانواده، فامیل و دوستان خود شروع کرده زیرا مردم هنوز در جریان کارهای مهم نیستند و این می‌طلبد که دستاوردها بیان شود.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، سردار علی ملک شاهکوهی عصر امروز در نشست جهاد تبیین پاسداران ستاد سپاه نینوا اظهارکرد: خدمات انقلاب را باید برای مردم بازگو کنید و این کار را اول از خانواده، فامیل و دوستان خود شروع کرده زیرا مردم هنوز در جریان کارهای مهم نیستند و این می‌طلبد که دستاوردها بیان شود.

وی افزود: ما با مردم با زبان کار صحبت می‌کنیم نه با زبان موعظه و نصیحت، یعنی با عمل ثابت می‌کنیم که انقلاب چه خدماتی به مردم و نظام کرده است، کمبودهایی داریم اما دستاوردهای انقلاب قابل شمارش نیست.

ملک شاهکوهی بیان کرد: حضور حداکثری، سلامت، رفاقت و رقابت، چهار اولویت ما در انتخابات پیش رو بوده و هر کسی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کند برای ما مورد احترام است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم تا حضور حداکثری را در انتخابات داشته باشیم همانند انتخابات ۱۴۰۰ علیرغم اینکه در ایام اوج کرونا قرار داشتیم اما مردم ما آنچنان حماسه‌ای آفریدند که دشمنان را مأیوس کردند.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ برای کشور ما سال مهمی است لذا جهاد تبیین برای ما در سال انتخابات حائز اهمیت است زیرا دشمن روی انتخابات ما برنامه دارد و سمپاشی می‌کند تا حماسه حضور مردمی پیش نیاید.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: دشمنان از هم اکنون به دنبال آن هستند که با سمپاشی شرایط، مانع مشارکت حداکثری مردم و حماس آفرینی ملت شوند.