مدیرکل تعزیرات گلستان خبرداد؛

کشف ۱۷۵ تُن برنج احتکار شده در گرگان/ کالا توقیف و انبار پلمب شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از کشف ۱۷۵ تن برنج احتکار شده در شهرستان گرگان خبرداد و گفت: کالای این محتکر توقیف و انبار پلمب شد.

به گزارش ساجد خبر، تقی حسام  اظهارکرد: در پی گزارشات تلفنی مردمی با تلفن تعزیرات حکومتی مبنی بر احتکار عمده برنج در یکی از انبارهای شهر گرگان موضوع به صورت فوق العاده و شبانه در دستور کار اداره کل تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: پس از گزارش تلفنی موضوع به صورت محرمانه به یکی از رؤسای شعب گرگان اطلاع داده شد و با همراهی پلیس امنیت اقتصادی و بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت در قالب گشت مشترک به محل انبار مراجعه و پس از مشاهده مقدار ۱۷۵ تن برنج توقیف و انبار مذکور پلمب شد.

وی گفت: پس از توقیف و پلمب انبار مذکور پرونده برای رسیدگی به شعبه مربوطه ارجاع و در دست رسیدگی قرار گرفت و پس از صدور حکم اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

حسام از شهروندان استان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف، قاچاق کالا و ارز، گرانفروشی، احتکار، تقلب و یا سایر تخلفات اقتصادی و صنفی را به صورت حضوری یا از طریق تلفن به تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا جهاد کشاورزی گزارش کنند.