استاندار گلستان:

خدمات دولت در گلستان در مقایسه با گذشته بی نظیر بوده است

استاندار گلستان گفت: خدمات دولت در گلستان در مقایسه با گذشته بی نظیر بوده و بن بست شکنی های زیادی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، علی محمد زنگانه امروز در در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان با حضور معاونین بنیاد مسکن کشور مهندس جودی و مهندس صالحی و مهندس کوهساری نماینده مردم رامیان و آزادشهر ؛ برگزار شد، اظهار کرد: پیشرفت روستا محور یک راهبرد اساسی در استان است و موضوعاتی نظیر بافت با ارزش، راه روستایی، طرح هادی مورد توجه جدی است.

وی افزود: با همکاری بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان اراضی که در اختیار بنیاد علوی بود جهت ساخت مسکن در نظر گرفته شد.

زنگانه گفت: ۰ هکتار از اراضی به بافت ۲۰ هکتاری روستا الحاق یافت و در فاز اول ۲۰۰ واحد از ۸۰۰ واحد برنامه ریزی شده بصورت ویلایی و حیاط دار ساخته می شود.

وی افزود: برای این واحد ها تسهیلات ۲۰۰ میلیونی با کارمزد ۵ درصد اعطا می شود .

استاندار گفت: خشک شدن خلیج گرگان تهدیدی است که حیات استان را به مخاطره می اندازد و خوشبختانه با دستور رییس جمهور و تلاش شبانه روزی تا کنون بیش از ۸۰ کانال اصلی آبرسان لایروبی شده و برنامه های آتی نظیر پمپاژ آب به خلیج و تامین حق آبه در دستور کار قرار دارد

وی بیان کرد: همراهی نمایندگان در موضوعات استان نشان از انسجام و وحدت موجود در گلستان دارد و خوشبختانه مشکلات چند دهه استان در حال مرتفع شدن است.

زنگانه افزود: برای مرکز آموزش فنی و حرفه ای در نی تپه، طی سفر رییس جمهور ۳۰ میلیارد تومان مصوب گردید که تا کنون ۱۳.۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است.