فرمانده هنگ مرزی اترک:

۳۲۰۰ نخ سیگار قاچاق در هنگ مرزی اترک کشف شد

فرمانده هنگ مرزی اترک گفت: سه هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق به همراه یک نفر متهم توسط مرزبانان هنگ مرزی اترک کشف و توقیف شد.

به گزارش ساجد خبر، سرهنگ ستاد علی پارسایی پور اظهارکرد: در پی اخبار واصله از منابع و مخبران مبنی بر قاچاق سیگار به داخل گمرک و جاسازی آن در بین بارهای خودروهای ترانزیتی و انتقال آن به کشور ترکمنستان موضوع به طور ویژه در دستور کار فرمانده گروهان مرزی اینچه برون قرار گرفت.

فرمانده هنگ مرزی اترک با اشاره به اشراف اطلاعاتی مرزبانان و شناسایی و تحت نظر داشتن سوژه مورد نظر افزود: مأموران پس از بازدید و بررسی در پست کنترل و مراقبت مرزی از خودروی ترانزیتی خارجی تعداد سه هزار و ۲۰۰ نخ سیگار را مشاهده کردند که به صورت بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود.

وی بیان کرد: حسب دستور مقام قضائی پاسپورت متهم توقیف و خودروی مذکور در محوطه گمرک پارک و سیگارها تحویل انبار تملیکی شد که در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع از طریق پاسگاه و مرجع قضائی تحت رسیدگی است.

پارسایی پور تأکید کرد: مرزبانان این فرماندهی با تلاش و حساسیت بالا با هرگونه جرایم مرزی از جمله ورود و خروج غیر، مجاز شکارچیان غیر مجاز مشروبات الکلی و غیره مقابله خواهند کرد.