مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

ثبت نزدیک به ۳۰ هزار مورد پایش دمای در ادارات گلستان

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: نزدیک به 30 هزار مورد پایش دمای ادارات در استان گلستان به ثبت رسید

به گزارش ساجد خبر، علی طالبی اظهار کرد: نزدیک به ۳۰ هزارمورد پایش دمای ادارات و نهادهای دولتی دراستان گلستان با هد ف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف و در راستای بهینه کردن مصرف ادارات استان دربازه زمانی پاییز و زمستان سال جاری به ثبت رسیده است.

وی افزود: براساس بخشنامه ابلاغی معاون اول رئیس‌‌‌جمهور به اداره‌‌‌ها و سازمان‌های دولتی، این شرکت فرآیند پایش اندازه‌‌‌گیری و نظارت مصرف گاز طبیعی را در برنامه نظارتی خود قرارداد.

طالبی افزود: همزمان با فرارسیدن ایام سرد سال و لزوم صرفه جویی مشترکین در مصرف گاز طبیعی، این شرکت از ابتدای آذرماه اقدام به پایش مصرف تمامی سازمان‌ها، ادارات و مراکز دولتی و عمومی، مساجد، حسینیه ها و مدارس استان کرده است که در این ارتباط تاکنون ۳۰ هزار پایش را انجام داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان  گلستان  تصریح کرد: نتیجه این پایش  صدور ۳ مورد ممانعت و ۳۸۴ مورد اخطار برای ادارات پرمصرف بوده است ضمن اینکه کارشناسان این شرکت در مرحله پایش مصرف نیز راهکارها و توصیه‌‌‌های لازم را به اداره‌‌‌های مربوطه ارائه  کرده  تا هرچه سریع‌‌‌تر با انجام اقدامات لازم مصرف گاز را بهینه کنند