رشته‌هایی که مشابه آن وجود دارد دوباره ایجاد نشود

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، محمدعلی زلفی‌گل امروز در جریان سفر به گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در صورتی که با این مغایرت معدل حق دیگران ضایع شود، نمی‌توان کاری انجام داد و تلاش بر این است برای سال آینده وزارت آموزش و پرورش به موقع اطلاعات معدل‌ها را در اختیار ما قرار دهد. وی […]

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، محمدعلی زلفی‌گل امروز در جریان سفر به گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در صورتی که با این مغایرت معدل حق دیگران ضایع شود، نمی‌توان کاری انجام داد و تلاش بر این است برای سال آینده وزارت آموزش و پرورش به موقع اطلاعات معدل‌ها را در اختیار ما قرار دهد.

وی افزود: : مغایرت‌های موجود در معدل قبول شدگان کنکور در سال جاری توسط سازمان سنجش بررسی و تصمیم‌گیری نهایی در خصوص آنها به اطلاع مردم خواهد رسید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در خصوص کسانی که در دانشگاه قبول شدند و مغایرت معدل دارند موظف هستیم که حق و حقوق دیگران را هم حفظ کنیم لذا سازمان سنجش بررسی می‌کند در صورتی که مغایرت معدل آنان زمینه ضایع شدن حق افراد بعدی را ایجاد نکند بتوانند ادامه تحصیل دهند.

وی گفت: برای توسعه رشته‌ها موظف هستیم مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص ساماندهی آموزش عالی در رشته‌ها را مد نظر قرار دهیم.