پروژه تقاطع غیرهمسطح کمربندی علی آباد کتول افتتاح شد

با حضور استاندار گلستان و جمعی از مسئولان، پروژه تقاطع غیرهمسطح کمربندی علی آبادکتول - فاضل آباد (تبادل غربی) به بهره برداری رسید.

به گزارش ساجد خبر، آیین بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح کمربندی علی آبادکتول- فاضل آباد (تبادل غربی) بعدازظهر چهارشنبه، همزمان با روز ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان و با حضور استاندار گلستان، نماینده مجلس مردم علی آبادکتول در مجلس، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در این آیین گفت: روگذر علی آبادکتول در سال ۹۲ توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل استان آغاز و بنا به دلایل مختلف تعارضات اجتماعی، آزادسازی اراضی، منابع اعتباری و مشکلات پیمانکاری به تعویق افتاد.

به گفته عادل مصدقی، با واگذاری این پروژه در سال ۱۴۰۱ به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، تکمیل این پروژه که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان در سال گذشته بوده در دستور کار قرار گرفت و ظرف ۶ ماه به انجام رسید.

وی ادامه داد: هزار و ۵۰۰ متر روشنایی هم در این پروژه اجرا و به بهره برداری رسیده و همچنین برای افزایش ضریب ایمنی کاربران جاده ای در علی آباد، پروژه احداث روشنایی به طول ۱۵ کیلومتر در سال ۱۴۰۲ هم برنامه ریزی و در دست اجرا قرار خواهد گرفت.