رئیس امور HSE شرکت گاز گلستان:

اندازه گیری آلاینده های محیط زیستی ایستگاه های تقلیل فشار گاز گلستان

رئیس امور HSE شرکت گازاستان گلستان از انجام برنامه اندازه گیری آلاینده های گازهای خروجی هیتر ایستگاه های CGS و صوت محیط زیستی ایستگاه های TBS خبر داد.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، ضمیری  در این رابطه اظهار کرد: این طرح با هدف اجرای قوانین محیط زیستی مطابق روال هر ساله و در راستای طرح خود اظهاری به سازمان حفاظت محیط زیست، آلاینده های محیط زیستی این شرکت توسط آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست مورد ارزیابی و اندازه گیری قرار گرفت.

وی افزود : این برنامه در ارتباط با کنترل آلاینده ها و با هدف رفع عدم انطباق درنقاطی که میزان آلاینده های هیتر و صوت ایستگاه ها بالاتراز حد استاندارد بوده انجام شده است .

ضمیری تصریح کرد: پایش های مذکور بر اساس استاندارد های موجود معمولا در فصل زمستان و در شرایط اوج مصرف و زمانی که بیشترین حد آلاینده ها وجود دارد صورت می پذیرد تا در این زمینه بتوان نتایج واقعی تری را از میزان و حجم آلاینده ها ی آنها به دست آورد.

رئیس امور HSE گاز گلستان ضمن تشکر از مجری طرح اظهار داشت:با اقدامات صورت گرفته از سوی مدیریت های بهره برداری و مهندسی و اجرای طرح های شرکت، نتایج بدست آمده ،کاهش آلاینده ها را در طی چند سال اخیر نشان می دهد ،ضمن اینکه پس از اخذ نتایج و تحلیل آنها ،اقدامات اصلاحی لازم تعریف و عملیاتی خواهد شد.