رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

گردشگری سلامت اولویت دانشگاه علوم پزشکی گلستان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: گردشگری سلامت اولویت دانشگاه علوم پزشکی گلستان است و درحال تلاش هستیم گردشگری سلامت توسعه دهیم.

به گزارش ساجد خبر، سعید گلفیروزی اظهارکرد: در موضوع حجاب دانشگاه علوم پزشکی شورای عفاف وحجاب دارد در بیمارستان،ستاد،کارکنان،دانشجویان ورود پیدا کردیم که بیش از ۹۰ درصد آن با یک تذکر حل می شود.بسته های فرهنگی بین کارکنان درحال توزیع است.

وی ادامه داد: در موضوع حجاب در قسمت‌های مطب‌های پزشکی، درمانگاه خصوصی، آزمایشگاه‌ها، فیزوتراپی ها و…. متولی آن نظام پزشکی است.

وی افزود: شهرستان کردکوی فقط یک داروخانه شبانه روزی دارد که باعث شده  مشکلاتی در خدمات رسانی بهتر برای مردم ایجاد شود که متاسفانه متقاضی برای داروخانه شبانه روزی در این شهرستان وجود ندارد.

گلفیروزی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشکلی در صدور مجوز برای داروخانه شبانه روزی ندارد و ما درحال تلاش هستیم که مردم مشکلی نداشته باشند.

وی تصریح ‌کرد: در دهه فجر سالجاری۳۳ پروژه با اعتبار ۶۲ میلیاردتومان  در حوزه درمان و بهداشت بهره‌برداری یا آغاز عملیات اجرایی آن انجام شد و همچنین ۳۰ میلیارد تومان از اعتبار سفر استانی سال گذشته دولت برای تکمیل و تجهیز پروژه‌های نیمه تمام حوزه درمان و بهداشت تخصیص یافته است.