سرقت از طلافروشی در کلاله/ دزدان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: سارقانی که در شهرستان کلاله، مبادرت به سرقت ۴۰۰ گرم طلا کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ساجد خبر، سردار محمدسعید فاضل دادگر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از طلافروشان شهرستان کلاله مبنی بر اینکه مقادیری طلا در حین نقل و انتقال از وی سرقت شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: پس از انجام تحقیقات از مالباخته مشخص شد در حین نقل و انتقال ۴۰۰ گرم طلا، سارقان با آگاهی از زمان و مکان این انتقال نسبت به سرقت طلاها اقدام و از محل متواری شدند.

وی بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی و بهره گیری از روش‌های خاص پلیسی، سارق به همراه همدست وی شناسایی و طی یک عملیات غافلگیر کننده دستگیر شد.

فاضل دادگر افزود: طلای مسروقه کشف و به مالباخته بازگردانده شد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده قضائی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اجرای طرح ذوالفقار در این استان همزمان با سراسر کشور افزود: در این طرح ۱۳ باند سرقت متلاشی که ۳۰۸ فقره انواع سرقت کشف و ۲۰۸ سارق دستگیر شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه در روزهای پایانی سال و آغاز خریدهای نوروزی مردم قرار داریم، ضروری است شهروندان هنگام خرید نکات پیشگیرانه را در دستور کار قرار داده و از خالی گذاشتن منازل خودداری کنند.