بازدید معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار گلستان از سازمان فضای مجازی سراج مرکز گلستان

سید علی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار گلستان به همراه علیرضا طاقتی مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی و هادی احمدی مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری گلستان و هیات همراه پیش از ظهر امروز با حضور در سازمان فضای مجازی سراج مرکز گلستان از بخش‌های مختلف این دفتر بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امور کاری و خبری قرار گرفت.

به گزارش ساجد خبر، در ابتدای این دیدار سید رضا حسینی دفتر استانی سازمان  فضای مجازی سراج به تبیین فعالیت های سازمان فضای مجازی سراج پرداخت و گفت: این سازمان از مراکز سواد رسانه ای، تخصصی اپ و بازی، شبکه های اجتماعی، بین المللی و مرکز راهبردی جبهه های رسانه ای تشکیل شده است.

photo_2023-02-27_14-17-28

حسینی ابراز داشت: سازمان فضای مجازی سراج درصدد راهبری ستادی، آموزش و ارتقای مهارتی نیروها و ایجاد شبکه افراد در عرصه تولیدات رسانه ای و آموزش جبهه های طرفدار انقلاب اسلامی می باشد.

وی با اشاره به نقش مؤثر پایگاه های خبری گلستان ۲۴، ساجد خبر و گلستان فردا در حوزه جریان سازی رسانه‌ای در استان به عنوان رسانه های شاخص فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد: پیگیری مسائل و مشکلات مردم و مطالبات عمومی یکی از رویکردهای اصلی و مهم سازمان سراج در استان است.

photo_2023-02-27_15-32-56

در ادامه سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای ما در جنگ ترکیبی دشمن، استفاده از توان رسانه است، بیان کرد: امروز درگیر جنگ رسانه‌ای نامتقارن هستیم، ما درگیر فضای رسانه ای سنگین شدیم و برای برون‌رفت از این شرایط باید افراد جهادی و دلسوز را پای کار بیاوریم.

photo_2023-02-27_14-17-29

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تاکید کرد: سلاح رسانه بهترین سلاح برای مبارزه با جنگ ترکیبی و باید با این سلاح به جنگ تردید و دروغ در فضای مجازی برویم.

photo_2023-02-27_14-17-30

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: برای خنثی کردن حربه تفرقه‌افکنی دشمنان در جنگ ترکیبی فعلی باید به خط سیر امامین انقلاب بازگردیم زیرا اگر امروز ضربه ای از ناحیه دشمن می‌خوریم به خاطر فاصله گرفتن از فرامین امامین انقلاب است.

انتهای پیام/