مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

۵۵ قرارداد راکد سرمایه‌گذاری صنعتی در گلستان تعیین تکلیف شد

به گزارش ساجد خبر،  رضا شهمرادی اظهار کرد:  با تعیین تکلیف این تعداد قرارداد راکد، حدود ۳۶ هکتار زمین به چرخه صنعت و ایجاد سرمایه‌گذاری در استان بازگشته و آماده واگذاری به متقاضیان است. وی ادامه داد: در راستای انجام تعهدات طرف‌های قرارداد، پس از ارسال اخطاریه و تجدید وقت، نسبت به تعیین تکلیف قراردادهای […]

به گزارش ساجد خبر،  رضا شهمرادی اظهار کرد:  با تعیین تکلیف این تعداد قرارداد راکد، حدود ۳۶ هکتار زمین به چرخه صنعت و ایجاد سرمایه‌گذاری در استان بازگشته و آماده واگذاری به متقاضیان است.

وی ادامه داد: در راستای انجام تعهدات طرف‌های قرارداد، پس از ارسال اخطاریه و تجدید وقت، نسبت به تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فعال کردن مطلوب زمین‌های غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اقدام خواهد شد.

شهمرادی در حوزه قرارداد سرمایه‌گذاری امسال شهرک‌ها و نواحی صنعتی گلستان گفت: در این بازه زمانی، ۹۰ قرارداد سرمایه‌گذاری با واگذاری حدود ۲۷ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان بسته شد که ظرفیت ایجاد اشتغال برای هزار و ۶۸۳ نفر را دارد.

وی با بیان این که پیش‌بینی سرمایه‌گذاری در این تعداد قرارداد جدید در شهرک و نواحی صنعتی استان ۵ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: این قراردادهای سرمایه‌گذاری در زمینه‌ تولید به ویژه صنایع غذایی، تبدیلی و تکمیلی،کشاورزی، برق، الکترونیک، شیمیایی و فلزی است.