رئیس دانشگاه پیام نور گلستان:

نخستین همایش ملی چالش تغییر اقلیم در خلیج گرگان برگزار می شود

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان گفت: نخستین همایش ملی چالش تغییر اقلیم در خلیج گرگان و رهیافت توسعه پایدار برای آینده انسان و محیط زیست برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، اسماعیل نادری امروز در نشست خبری اظهار کرد: هم اکنون جشنواره بازی‌های بومی محلی دانشجویان درحال برگزاری است و بخش آئینی و اختتامیه در روز ۱۶ اسفند ماه در شهرستان‌های گنبدکاووس یا بندر ترکمن برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره در ۸ رشته هفت سنگ مهارتی، طناب کشی، داژبال، چوب کشی، تیر و کمان سنتی، دال پلان، غاز قلنگ و دو و میدانی با مشک برگزار می‌شود که ۴۰۰ دانشجوی دختر و پسر رقابت دارند.

نادری تصریح کرد: دانشگاه پیام نور استان با همکاری پارک علم وفناوری گلستان مرکز رشد واحد های فناور و نوآور در واحد پیام نور شهرستان گنبدکاووس ایجاد می کنند‌.

وی افزود: نخستین همایش ملی چالش تغییر اقلیم در خلیج گرگان و رهیافت توسعه پایدار برای آینده انسان و محیط زیست در روزهای ۲ و ۳خرداد ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می شود.در این همایش با همکاری اساتید و متخصصان دانشگاهی و مراکز علمی و با حمایت دستگاه‌های اجرایی گلستان برگزار می‌ شود.