معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان:

اخراج ۱۷ معاون مدیرکل از جلسه کارگروه اشتغال گلستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در جلسه امروز سه‌شنبه کارگروه اشتغال استان، ۱۷ معاون مدیرکل را با توجیه نداشتن اختیار کافی و در اعتراض به غیبت مدیران این دستگاه‌ها از جلسه اخراج کرد.

به گزارش ساجد خبر، سیدمحمد دهنوی در این جلسه با گلایه شدید از مدیران کل غایب جلسه گفت: در استان چه کاری با اهمیت‌تر از موضوع اشتغال وجود دارد که این مدیران حاضر به شرکت در جلسات مرتبط با آن نمی‌شوند؟

وی بیان کرد: وقتی دولت سیزدهم عزم جدی برای کاهش آمار بیکاری دارد و استاندار نیز همواره به دنبال راهی برای ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار است مدیران باید در همین مسیر گام برداشته و سیاست‌های دولت را به درستی اجرا کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان ادامه داد: وقتی یک مدیرکل در جلسه مهمی مانند اشتغال حضور ندارد چگونه می‌خواهد از فرصت‌ جذب تسهیلات برای ایجاد شغل بهره‌ بگیرد؟

دهنوی با تاکید بر راستی‌آزمایی از آمار اشتغال ایجادشده دستگاه‌ها خاطرنشان کرد: کارگروه اشتغال صحت آمار ارائه‌شده را به طور مرتب سنجش خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت آمار در نظام برنامه‌ریزی تاکید کرد: باید آمار و اطلاعات کاملا نظام‌مند و به‌روز ارائه شود تا بتواند مبنای درستی برای تصمیم‌گیری‌ها باشد.