مدیرعامل هلال احمر گلستان خبرداد؛

۳ سانحه رانندگی با ۱۷ مصدوم در گلستان

مدیرعامل هلال احمر گلستان از امدادرسانی به ۱۷ مصدوم سه سانحه رانندگی در استان خبرداد.

به گزارش ساجد خبر، قاسم غریب آبادی اظهار کرد: سه سانحه رانندگی بعدازظهر دوشنبه در گلستان ۱۷ مصدوم بر جا گذاشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در سانحه اول واژگونی پژو ۴۰۵ در محور هیوچی به تاتار – بعد از روستای هیوچی اتفاق افتاد که یک تیم امداد به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که سه مصدوم توسط اورژانس و یک مصدوم هم توسط هلال احمر به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل شدند.

غریب آبادی ادامه داد: همچنین برخورد سمند با نیسان وانت در جاده قدیم کردکوی به گرگان توسط اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان گزارش شد که یک تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: این حادثه پنج مصدوم داشت که سه مصدوم توسط اورژانس و دو مصدوم شامل آقای ۳۵ ساله به دلیل ترومای قفسه سینه و سر و آقا ۳۷ ساله به دلیل ترومای پاها و پهلو و شکم و دست راست توسط تیم هلال احمر به بیمارستان پنج آذر گرگان منتقل شدند.

وی عنوان کرد: همچنین برخورد دو دستگاه پراید در محور گالیکش به دوزین – نرسیده به روستای توسکا چال بعدازظهر دوشنبه اتفاق افتاد که در این حادثه یک تیم امدادی متشکل از دو نفر به محل حادثه اعزام شدند.

غریب آبادی اضافه کرد: این حادثه هشت مصدوم داشت که دو مصدوم با خودروی شخصی، سه مصدوم توسط اورژانس و دو مصدوم هم توسط هلال احمر به بیمارستان فاطمه الزهرا مینودشت منتقل شدند و یک مصدوم هم با رضایت شخصی از انتقال به بیمارستان امتناع کرد.