عضو شورای شهر گرگان دستگیر شد/ شناسایی و دستگیری شبکه دریافت رشوه در شهرداری

فرماندار شهرستان گرگان دستگیری یک عضو شورای اسلامی شهر گرگان را تایید کرد و گفت: اطلاعات تکمیلی در این خصوص پس از گزارش نهادهای امنیتی و قضایی به مردم ارائه خواهد شد.

به گزارش ساجد خبر، عیسی پایین‌محلی اظهار کرد: براساس اخبار واصله، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان عصر امروز توسط نهادهای امنیتی دستگیر شد.

وی ادامه داد: ارائه هرگونه اطلاعات تکمیلی در خصوص دلایل دستگیری این عضو شورای شهر پس وصول گزارش نهادهای امنیتی و قضایی به مردم ارائه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، چند ماه قبل و به دلیل انتصاب یکی از وابستگان فرد دستگیر شده در یکی از مناصب مدیریتی شهرداری گرگان حاشیه‌های مختلفی را ایجاد کرده بود.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان هم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: حکم بازداشت فرد دستگیر شده چند هفته قبل صادر شده بود که بنا به برخی ملاحظات امروز اجرایی شد.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان که خواست نامش در این خبر فاش نشود، افزود: گزارش‌های تأیید نشده حاکی از آن است که فرد یا افراد دیگری در پارلمان شهری در ارتباط با پرونده‌های مطروحه در روزهای آینده تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

دادستان: شناسایی و دستگیری شبکه دریافت رشوه در شهرداری گرگان

دادستان مرکز استان گلستان از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر گرگان به اتهام دریافت رشوه خبر داد.

محمود اسپانلو گفت: علاوه بر این عضو شورای شهر، چهار نفر از کارکنان شهرداری گرگان هم دستگیر شده‌اند.

دادستان اسپانلو افزود: این افراد با تشکیل شبکه، از  برخی مراجعان به کمیسیون ماده ۱۰۰، در ازای تخفیف جریمه یا جلوگیری از قلع و قمع بناهای ساخته شده، رشوه می‌گرفتند.

وی ادامه داد: این پنج نفر فعلا بازداشت هستند و تحقیقات برای تکمیل پرونده ادامه دارد.

به گزارش ایرنا پیش‌تر یکی از مدیران شهرداری گرگان هم به اتهام دریافت رشوه از سوی نهادهای امنیتی دستگیر شده بود.